SFATURI SI CURIOZITATI

Ce MIC DEJUN să mănânci ca să nu te îngrași. SFATURI de la specialist


Ce MIC DEJUN să mănânci ca să nu te îngrași. SFATURI de la specialist

G.D. | 2019-06-11 18:30

Se spune despre micul dejun că trebuie să fie cea mai bogată masă a zilei, însă, atunci când îți dorești o siluetă armonioasă, este extrem de important ce pui în meniu, chiar și la această primă masă a zilei!

Antrenorul Flavius Ursachi spune că un mic dejun proteic, slab în carbohidrați, este esențial pentru cei care vor fie să slăbească, fie să-și mențină silueta intactă.

„În primul rând, stimulează sinteza proteică după o noapte întreagă în care nu ai mâncat nimic, hrănind masa musculară. Îți dă o stare de sațietate pe timpul zilei și te ajută să reduci mai rapid țesutul adipos.

Încearcă să îți începi ziua cu 25-45 grame de proteină, în funcție de greutatea ta. O femeie care cântărește în jur de 50 de kilograme are nevoie de 25-30 grame de proteina, iar un bărbat de 100 de kilograme are nevoie de 45-50 grame de proteină”, explică specialistul.

“Acestea sunt doar câteva exemple de mic dejun proteic:

- Omletă cu legume

- Omletă cu roșii și ciuperci

- Iaurt cu pudră proteică și fructe de pădure

- Carne cu nuci și legume

- Salată cu brânză de capră

- Pește la cuptor cu legume și nuci”, adaugă Flavius Ursachi.



Parerea ta...

Doresc sa comentez


Citeste si...

(Vezi versiunea pentru PC a articolului)

Vezi versiunea pentru PC
Ziarul Puterea - Cotidian national.

Cotidian national de dezvaluiri. Singurul ziar aparut in perioada de criza.