ECONOMIE

Tunelul feroviar Brenner, un proiect ambițios asumat de STRABAG


Tunelul feroviar Brenner, un proiect ambițios asumat de STRABAG

Z.P. | 2019-05-21 10:59

Traversarea subacvatică a râului Eisack, pentru tunelul Brenner, este cea de-a patra provocare asumată de Strabag în proiectul de realizare a celui mai lung tunel feroviar din lume.

Tunelul feroviar Brenner este cel mai lung proiect european în derulare. În final, construcția va avea o lungime de 55 de kilometri, traversând Pasul Brenner din Alpii de Est și legând orașul Innsbruck din Austria, de Fortezza, în Italia. Lucrările adiacente de conectare fac ca proiectul să fie mult mai lung. Ambițiosul complex feroviar subteran va înlocui actuala cale ferată Brenner, cea mai utilizată secțiune a axei Berlin-Palermo a rețelei transeuropene de transport.

Gigantica construcție urmărește creșterea vitezei trenurilor la 250 km/h, de la o medie de numai 70 km/h.

La finalizarea proiectului, prevăzută pentru 2025, viteza sporită a traficului feroviar va contribui, de asemenea, la reducerea traficului rutier pe autostrada existentă, celebră pentru blocajele din trafic.

Traversarea subacvatică a râului Eisack include construirea celor două tuburi principale ale viitorului tunel de bază Brenner, cu o lungime de 4,3 km și, de asemenea, construcția a două tuneluri feroviare, precum și modificări și îmbunătățiri ale infrastructurii existente, dar și refacerea mediului înconjurător în toate zonele de construcție, odată ce lucrările au fost finalizate.



Parerea ta...

CUCUVEAUA ROZ-BOMBON
21 Mai 2019

se muta capitala Europei la ITALIENI
BANI FARA NUMAR
22 Mai 2019

A FURAT DESTUL DE LA NOI . ACUM AU CAPITAL . INTREABAI CE NU AU TERMINAT SI AMINAT LA NOI
Doresc sa comentez


Citeste si...

(Vezi versiunea pentru PC a articolului)

Vezi versiunea pentru PC
Ziarul Puterea - Cotidian national.

Cotidian national de dezvaluiri. Singurul ziar aparut in perioada de criza.