ECONOMIE

Sunteți confuz către ce modalitate de marketing să vă îndreptați atenția?


Sunteți confuz către ce modalitate de marketing să vă îndreptați atenția?

Eliza Popa | 2020-03-12 12:03

Nici nu este de mirare, având în vedere între cât de multe metode aveți de ales. Sunt atât de multe întrebări fără răspuns când vine vorba de alegerea potrivită.

Cum să aveți cea mai mare și variată audiență reprezintă într-adevăr o preocupare importantă pentru cei care acționează în domeniul marketing. Răspunsul este, fără dubiu, reclama Outdoor. Spre deosebire de Facebook Ad, unde doar userii Facebook pot să o vadă, reclama afișată pe un billboard poate fi vizualizată de către oricine iese din casă – adică toată populația. Spre deosebire de celelalte platforme, publicitatea outdoor nu este o nișă. Tineri sau bătrâni, oameni ocupați care nu au timp să stea pe Social Media sau care asta fac toată ziua, indiferent de gen, toată lumea merge pe stradă, după cum notează

Cât de ușor poate fi targetată?

Deși pare greu de crezut că o reclamă outdoor poate fi targetată, realitatea este alta, de fapt. Fiecare zonă are anumite statistici specifice, cum ar fi vârsta medie sau veniturile medii. Cu toate că nu este digitală, reclama outdoor poate să vă conecta cu lumea digitală și să adauge activ trafic web. Studiile arată că cel puțin 26% din oamenii care văd o reclamă ce conține o adresă web vor accesa acel site.

Reach-ul pe care o reclamă outdoor îl are este imens, putând fi targetat exact pe oamenii-țintă care vor recunoaște brandul și vor aduce trafic în mod activ, în lumea digitală. Mai multe în acest sens puteți afla de pe



Parerea ta...

Doresc sa comentez



(Vezi versiunea pentru PC a articolului)

Vezi versiunea pentru PC
Ziarul Puterea - Cotidian national.

Cotidian national de dezvaluiri. Singurul ziar aparut in perioada de criza.



0.5575