ECONOMIE

Schimbări de NEÎNCHIPUIT pe care le face un cunoscut restaurant. Se speră ca clienții să observe


Schimbări de NEÎNCHIPUIT pe care le face un cunoscut restaurant. Se speră ca clienții să observe

Eliza Popa | 2020-05-11 14:23

Deja ne-am obișnuit cu exprimarea că “lumea nu va mai fi ca înainte”, în contextul pandemiei. Se pare însă că, cel mai sigur, omenirea va trebui să se obișnuiască, la propriu, cu lucruri la care nimeni nu s-ar fi gândit acum ceva vreme, părând de neînchipuit. Mai ales în domeniul cafenelelor, restaurantelor etc., acolo unde se presupune că omul e (sau mai bine zis era…) în largul lui.

Potrivit publicației americane Inc, a mânca într-un restaurant va însemna o experiență cu totul diferită după pandemie. Operatorul lanţului de restaurante fast food McDonald's se numără printre primii care au anunţat care vor fi schimbările făcute de companie în noul context. Dintr-un articol al Inc. reiese că McDonald's testează deja un prototip pentru ieşirile în oraş în perioada pandemiei. În Olanda, unul dintre restaurantele din oraşul Arnhem a fost deja reechipat pentru noua lume, potrivit Business Magazin. „Pe măsură ce te apropii, cercuri mari, galbene, marchează distanţa socială aprobată între un client şi celălalt. Chiar înainte de a intra în restaurant, se află o staţie de spălat pe mâini. Fiecare client trebuie să îşi spele mâinile câte 20 de secunde înainte de a intra”, scrie Inc.

Mâncarea soseşte într-un dispozitiv

Un purtător de cuvânt al companiei a declarat pentru Reuters că lanţul speră să păstreze o parte din atmosfera de restaurant şi în context pandemic. Totuşi, a precizat că „Sunt schimbări radicale, dar sperăm să le facem într-o formă în care clienţii să nu le observe prea mult”.

Clienții sunt întâmpinați de o gazdă de restaurant în stil vechi - ea se află în spatele unui ecran. Gazda poartă mănuşi, dar nu şi mască. Oferă apoi clienţilor un semn de plastic pe care se află numărul pe care îl ocupă într-un rând de aşteptare. Apoi, clienţii se apropie de un ecran digital prin intermediul căruia îşi plasează comanda. După ce fac acest lucru, se aşază la o masă. Imediat după ce se îndepărtează de touchscreen, un angajat îl dezinfectază. Semne de avertizare despre respectarea distanţei fizice se află peste tot.Mâncarea soseşte într-un dispozitiv asemănător celor de servire a preparatelor chinezeşti. Acesta permite o experienţă de preluare a preparatelor fără contactarea altor persoane, în care clienţii pur şi simplu îşi ridică mâncarea de pe un dispozitiv, care este ulterior din nou dezinfectat, după ce ei îşi termină masa. În momentul în care clienţii pleacă, masa este dezinfectată, pregătită pentru următorul client.

La o privire mai atentă a “procedurii“ nu e simplu deloc și, de fapt, nici de neobservat.  



Parerea ta...

CONSTANTIN
11 Mai 2020

Cine plateste ""distractia""?Cat costa si unde este nclusa cheltuiala??
Doresc sa comentez



(Vezi versiunea pentru PC a articolului)

Vezi versiunea pentru PC

Ziarul Puterea - Cotidian national.

Cotidian national de dezvaluiri. Singurul ziar aparut in perioada de criza.