DEZVăLUIRI

BATJOCURĂ LA TAROM. Directorul general Florin Susanu joacă alba-neagra cu şefia marketingului şi vânzărilor


BATJOCURĂ LA TAROM. Directorul general Florin Susanu joacă alba-neagra cu şefia marketingului şi vânzărilor

Ion Teleanu | 2019-05-15 16:18

Noul director interimat al Tarom, Florin Susanu, a ajuns să considere compania precum un avion, adică schimbă directorii precum manşele la un aparat de zbor.

În acest sens, este foarte ciudat ceea ce s-a întâmplat săptămâna trecută cu șefia Direcţiei Marketing şi Vânzări, poate cel mai important department în Tarom.

Pe data de 8 mai 2019, directorul general Florin Susanu o numeşte temporar pe şefa Agenţiei Tarom de la Tel Aviv, Ileana Daniela Dragne, în funcţia de director al Direcţiei Marketing şi Vânzări - CCO (vezi documentul în facsimil). Însă, după numai două zile, adică pe 10 mai 2019, o revocă pe Ileana Daniela Dragne din funcţia de director Marketing şi vânzări (vezi documentul în facsimil) şi aceasta revine la agenţia Tarom de la Tel Aviv. Când a decis corect directorul Florin Susanu: atunci când a numit-o pe Daniela Dragne, sau atunci când a demis-o?  


Mai multe imagini:




Parerea ta...

Doresc sa comentez



(Vezi versiunea pentru PC a articolului)

Vezi versiunea pentru PC
Ziarul Puterea - Cotidian national.

Cotidian national de dezvaluiri. Singurul ziar aparut in perioada de criza.